Spotęguj swój sukces! |
---|
Skuteczna obecność na mediach społecznościowych jest często kluczowa dla osiągnięcia sukcesu. Wiedzą o tym dobrze uczestnicy naszej akcji Mistrzowie Urody. Dlatego jedną z nagród, którą przygotowaliśmy dla laureatów plebiscytu będzie profesjonalne szkolenie z tego zakresu. Profesjonalne, bo poprowadzone przez osoby, które na co dzień zajmują się właśnie marketingiem w mediach społecznościowych.
- W trakcie szkolenia podpowiemy, na co zwrócić uwagę, co poprawić i jak budować komunikację w social mediach - zapowiada Agnieszka Jurkiewicz, ekspertka w zakresie social mediów, pracująca w Polska Press Grupie. - Nie zabraknie także praktycznych wskazówek, czy przykładów, które wpłyną na skuteczność treści i pomocą wzmocnić pozycję marek - dodaje.
Spotkanie obędzie się online, w dwóch terminach, potrwa około 3 godzin i będzie podzielone na trzy bloki tematyczne. Uczestnicy otrzymają certyfikaty potwierdzające udział w szkoleniu.
Plan szkolenia |
---|
JAK DZIAŁA ALGORYTM NA FACEBOOKU, INSTAGRAMIE I TIKTOKU?
Ta część szkolenia pozwoli Ci zrozumieć mechanizmy wpływające na widoczność postów w mediach społecznościowych. Dowiesz się, co robić, a czego unikać, aby maksymalizować zasięg i zaangażowanie w publikowane treści. W trakcie szkolenia wyjaśnimy, czym właściwie są algorytmy i jakie są najważniejsze zasady ich działania.
JAK TWORZYĆ ROLKI?
Następnie zajmiemy się najmodniejszym aktualnie formacie w mediach społecznościowych, czyli porozmawiamy o rolkach na Instagramie oraz samym TikToku. Podczas szkolenia podpowiemy, jak tworzyć filmiki, aby stały się viralem, przybliżymy działanie algorytmów oraz pokażemy, jak w prosty i szybki sposób montować wideo na telefonie. Rolki i TikToki pozwalają dotrzeć do zupełnie nowych odbiorców i znacznie zwiększają zasięg konta, dlatego są tak istotne dla każdej branży!
JAK DZIAŁA SYSTEM REKLAMOWY FACEBOOKA?
W trakcie tej części spotkania krok po kroku przeprowadzimy Was przez proces ustawiania kampanii reklamowych na Facebooku i Instagramie. Dowiecie się, jak efektywnie targetować grupę odbiorców i optymalizować kampanie, aby uzyskać najlepsze rezultaty. Szkolenie podzielone jest na dwie części. Pierwszą z nich stanowi część teoretyczna, z której dowiecie się m.in. jak cele reklamowe przekładają się na to, co chcemy osiągnąć, w jaki sposób dotrzeć do konkretnej grupy odbiorców i na czym polega ustawianie harmonogramu, budżetu, czy lokalizacji. Następnie przejdziemy do praktyki i wspólnie założymy przykładowe kampanie reklamowe, które będziecie mogli później wykorzystać w swoich działaniach.
__________________
Kliknij i czytaj więcej o akcji! Mistrzowie Smaku 2024 |
---|
__________________
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?