Posty na Facebooku
Jednym z podstawowych sposobów informowania o udziale w plebiscycie jest podzielenie się tą informacją w formie posta w mediach społecznościowych, np. na Facebooku. Można to zrobić, wykorzystując grafiki przygotowane przez nas dla uczestników akcji lub przygotowując własne projekty. Post o udziale w akcji warto też przypiąć na górze fanpage’a, aby niezależnie od nowo dodawanych postów wyświetlał się jako pierwszy.
Jeden post to jednak zdecydowanie za mało. O udziale w akcji Mistrzowie Urody warto raz na jakiś czas przypominać. Najlepiej wykorzystać do tego za każdym razem inną ilustrację, a w poście uwzględnić informację np. na temat sposobu głosowania, zajmowanego w rankingu miejsca, publikacji w gazecie czy zbliżającego się terminu zakończenia plebiscytu.
Kandydaci w ramach promocji swojego uczestnictwa decydują się także na kreatywne podziękowania za głosy, np. w formie organizacji konkursu czy niespodzianek dla głosujących.
Na rodzinę i współpracowników zawsze można liczyć
W mediach społecznościowych znaleźć można również wiele przykładów dumy i wsparcia ze strony rodzin oraz pracodawców i współpracowników osób, które biorą udział w akcji Mistrzowie Urody:
Poza niezwykłą wartością emocjonalną, takie posty mają oczywiście także niezastąpioną wartość informacyjną. Każde polubienie, komentarz lub udostępnienie, które się pod nimi pojawia sprawia, że zwiększa się zasięg posta. Oznacza to, że post zobaczy więcej osób - a wśród odbiorców będą nie tylko ci, którzy są naszymi znajomymi, ale również osoby będące "znajomymi naszych znajomych". Jeśli chcemy, aby post dotarł do jak największego grona odbiorców, zadbajmy również o regularne odpowiadanie na komentarze, które się pod nim pojawiają. Posty z dużą liczbą komentarzy osiągają wysokie zasięgi.
Publikacja w papierowym lub internetowym wydaniu gazety
Liderzy rankingów będą regularnie prezentowani na łamach gazety. Taką publikacją również warto pochwalić się w mediach społecznościowych. Wystarczy zrobić zdjęcie gazety telefonem lub pobrać elektroniczną wersję gazety na www.prasa24.pl. Można też udostępnić post, w którym prezentujemy liderów na fanpage’u gazety.
Nie tylko Facebook
Do promocji swojego udziału w akcji Mistrzowie Urody uczestnicy wykorzystują także inne media społecznościowe – np. Instagram.
Szeremeta odrzuciła pół miliona
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?