W ostatnich tygodniach na naszym serwisie oraz za pośrednictwem naszego profilu na portalu Facebook, osoby regularnie odwiedzające lokale gastronomiczne miały okazję zgłosić swoich kandydatów do akcji Mistrzowie Smaku. Zainteresowanie, jakie wzbudziła akcja, przeszło nasze najśmielsze oczekiwania!
__________________
Kliknij i czytaj więcej o akcji! ZAGŁOSUJ lub ZGŁOŚ kandydata |
---|
__________________
Recenzja na... pięć gwiazdek |
---|
Już sama nominacja od klientów to ogromne wyróżnienie i sukces. Najlepiej oddają to słowa kandydatów! Na stronach lokali oraz profilach ich pracowników pojawiają się informacje o zgłoszeniu. Kandydaci wyrażają wzruszenie, zaskoczenie i... szczęście! W emocjonalnych słowach dziękują za uznanie ich pracy i codziennego trudu, który wkładają w swoją działalność. Informacja o nominacji to też wspaniała okazja do podsumowań i podzielenia się planami na przyszłość. Słów uznania i gratulacji dla nominowanych nie szczędzą także w komentarzach ich klienci - masa pozytywnych emocji!
Przepis na sukces? Szczypta kreatywności! |
---|
Czy to w kuchni, czy w kontaktach z klientami - kreatywność w branży gastronomicznej to podstawa! Na Facebookowych tablicach pojawiło się wiele przykuwających wzrok kolorowych, autorskich grafik. Atrakcyjna i pomysłowa ilustracja zdecydowanie przyciąga uwagę! Kandydaci pokazują na nich wnętrza lokali i swoją pracę, nie zapominając o prośbie o dalsze wsparcie i instrukcjach głosowania. Widać, że kandydaci dobrze radzą sobie w wirtualnym świecie. Ilustracje, dołączone do emocjonalnych postów, to często autorskie, profesjonalne grafiki. To świetny pomysł, aby się wyróżnić i przykuć uwagę szerszego grona odbiorców!
Świetnym sposobem na poinformowanie o toczącym się głosowaniu i udziale w plebiscycie jest także założenie wydarzenia na portalu Facebook. To sposób na stworzenie dodatkowej przestrzeni, w której na bieżąco można informować o postępach i kolejnych etapach i gromadzić wspierające w drodze po wyróżnienie osoby!
Uczta dla oczu |
---|
Co najlepiej zachęci klientów do głosowania, jeśli nie zdjęcie serwowanych w lokalu pyszności? Smakowite dania, wspaniałe desery i orzeźwiające napoje są najlepszą wizytówką lokalu, a głosowanie w naszej akcji nie jest wyjątkiem. Takie fotografie zdobiące posty z informacją o nominacji, to klucz do serc i żołądków głosujących!
Uśmiechnięci ambasadorzy smaku |
---|
Kelnerzy, kucharze, bariści, barmani i inni nominowani chętnie dzielą się swoją radością z nominacji do akcji, dodając do postów swoje uśmiechnięte zdjęcia. Nominowane lokale traktują naszą akcję jako świetną okazję do przedstawienia członków swojego zespołu. Klienci mogą dzięki temu lepiej poznać osoby, które na co dzień serwują im pyszności i dbają o doskonałe gastronomiczne wrażenia. Gratulacje, wdzięczność i uznanie płyną pod takimi postami szerokim strumieniem!
Kuchnia pełna emocji i wsparcia |
---|
Wyrazy dumy płyną nie tylko od klientów! Kandydatów wspierają także bliscy, rodzina i znajomi, którzy najlepiej wiedzą, ile trudu i pasji wymaga praca w gastronomii. Wiedzą też, jak dużą satysfakcję nominowanym przynosi każdy zadowolony gość i uśmiech na jego twarzy. Ich posty pełne są ciepłych i wzruszających słów.
Nominowanych w akcji Mistrzowie Smaku wspierają również lokalne społeczności. Lokalne strony i aktywni mieszkańcy publikują informacje o nominacjach, zachęcając do oddania głosu i wsparcia lokalnych mistrzów gastronomii.
Pracodawcy także chętnie chwalą się nominacjami swoich szefów kuchni, kelnerów czy barmanów, podkreślając ich talent i ciężką pracę. Taki szef to prawdziwy skarb! W pełnych ciepła słowach opowiadają o ich ogromnym talencie oraz uznaniu dla ciężkiej pracy. Niektórzy sami uznali, że to właśnie ich pracownicy zasługują na tytuł "mistrza" w swojej dziedzinie i osobiście zgłosili ich do udziału w akcji.
Bogate menu mediów społecznościowych |
---|
Po publikowanych w mediach społecznościowych wpisach od razu widać, że kandydaci dobrze radzą sobie w wirtualnym świecie i wyczuwają trendy! Nominowani chętnie dzielą się informacjami o zgłoszeniu na wszystkich platformach społecznościowych. Na Instagramie odpowiednio dobrane hashtagi zwiększają zasięg postów, a obserwowanie hashtagu #mistrzowiesmaku może być kopalnią inspiracji!
Filmy czy relacje to świetny sposób na podziękowanie klientom za zgłoszenie do akcji oraz zachęcenie do dalszego wspierania. Wideo, choćby kilkunastosekundowe, gromadzi i angażuje większe grono odbiorców niż tradycyjne posty. Kreatywność w przypadku tworzenia filmów nie ma granic! Wystarczy proste nagranie telefonem lub ciekawa animacja z rytmiczną muzyką. To wspaniały pomysł na podziękowanie i prośbę o dalsze wsparcie.
Branża gastronomiczna doskonale odnajduje się także na TikToku! Krótkie i zabawne filmy, animacje i relacje są bardzo chętnie udostępniane i komentowane, docierając do wielu osób. Nasi kandydaci świetnie wyczuwają trendy i wykorzystują je do promocji akcji Mistrzowie Smaku.
Gotowi do działania? |
---|
Media społecznościowe mają ogromną moc. Używanie ich do informowania o udziale w akcji to świetny pomysł na dotarcie do szerokiego grona odbiorców. Każda reakcja, komentarz czy udostępnienie zwiększa szanse na sukces. Zachęcamy do zainspirowania się i życzymy udanego postowania, a wszystkim uczestnikom plebiscytu Mistrzowie Smaku 2024 powodzenia i wielu głosów!
__________________
Kliknij i czytaj więcej o akcji! ZAGŁOSUJ lub ZGŁOŚ kandydata |
---|
__________________
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?